neděle 12. února 2017

Moje Grafické pokusy [22] - Ohnivá žena



Mezitím, co mi první kapitola OD leží ladem v pc a čeká, až se k ní přes hory učení na přijímačky a maturitu dostanu, budu muset prázdné místo zaplácnout něčím jiným, co jsem si schovávala do rezervy na horší časy.

Píše se konec ledna Vera místo toho, aby se učila na SCIA, prolézá pinterest a hledá inspiraci, co by mohla spáchat v Photoshopu (Možná proto jsi to na poprvé nedala ty dmnte, měla jsi se víc učit!!)

Poslední dobou mám takovou až...tendenci cíleně vyhledávat obličeje různých lidí a podle výrazu v tváři vymýšlet, jak by se daná fotografie dala upravit. A kromě jiných jsem narazila právě na tuhle a spojila si to, ani nevím proč, zrovna s plameny


Po pravdě musím přiznat, že to byla dost možná ta NEJHORŠÍ piplačka a se kterou jsem se kdy setkala a ztrácela jsem u toho nervy, jak nikdy dřív, protože pořád bylo něco špatně...tvar ohnivých vlasů, prosvítající prameny těch původních, barvy...atd, atd...ale čistě vzato to byl experiment s něčím novým a i když by se na tom dalo ještě lecos vylepšovat...už na to asi nemám sílu po tom všem. To přijde až zase někdy dostanu šílený nápad hrát si s ohněm.

Inspirováno postavou Liny ze hry Dota 2, ale pochybuji, že vám to někomu bude něco říkat :D

Program:
Adobe Photoshop CS5
 
Doba:  
Asi 5-6 hodin

Hudební doprovod:



4 komentáře:

  1. Ty kokšo, 5-6 hodin? Myslím, že práce grafiků je strašně nedoceněné, protože já bych nikdy neřekla, že to trvá tak dlouho. S grafickou stránkou webů si vůbec nerozumí, takže ruce líbám! Navíc to téma oheň je mi děsně blízké, palce hore. Nikdy by mě nenapadlo, že je s tím tolika práce. Mega úžasný!
    Hele, to, že se snažím hledat odreagování od učení, je úplně normální a určitě s tím nepřestávej. Neříkám, abys tvořila 24/7, ale občas to soustředění musí jít jinam a člověk potřebuje odpočinek, aby se mu nepřehřál mozek :D budu se moc těšit na další dílko, nad kterým můžu slintat!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujuu moc!! :D
      5-6 hodin to tak vyšlo celkově, ale není to tak, že bych u toho seděla tak dlouho v kuse, ani se to nedá...nebo možná dá, ale já to nedokážu, vždycky musím mít po nějaké době pauzu, protože z toho věčnýho sezení začínají trpět oči, hlava a hlavně záda :/ A asi by to šlo udělat i rychleji, ale tebn problém s vlasy byl pro mě prostě neřešitelný dlouhou dobu :D
      Taky se asi musím naučit odreagovávat se od učení, protože za ten měsíc, no...jsem unavená, jak nikdy. Teď ale máme týden prázdniny, tak se snad mozek trošku vzpamatuje, aby mě pak před maturitou nezkolaboval :D

      Vymazat
  2. Je to moc krásné. Takhle bych to nikdy nezvládla udělat. Bylo by hustý, kdybys někdy udělala ještě verzi s vodou.
    Jo a už mám pro tebe hotové to drabble na přání. http://ralu-povidky.blog.cz/1702/2-drabble-na-prani-hadka-o-kuchyn
    Omlouvám se, že to trvalo tak dlouho.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! :)
      S vodou se určitě počítá, až bude trošku víc času, vlastně těch živlů, jestli se to dá tak nazvat, mám v plánu dělat víc, ale otázka je, kdy se k tomu zase dostanu. Každopádně ti můžu dát vědět, až bude hotová voda, pokud bysměla zájem :)
      Jé, to je super! Tak já si to jdu hned přečíst!

      Vymazat